Siamo fieri e felicissimi!

Il progetto E-Motus / Danzaterapia e Parkinson ha ottenuto il patrocinio di APID – Associazione Professionale Italiana Danzamovimentoterapia!

APID promuove la pratica di Danza Movimento Terapia e tutela la sua qualità professionale, etica e scientifica. APID collabora con altre simili organizzazioni straniere: American Dance Therapy Association, Association Européenne de Danse-Thérapie, European Conference for Professional Development of Dance Movement Therapy.

Il riconoscimento che ci dà l’APID patrocinando il nostro progetto ci rende orgogliosi!

Più informazioni si questa organizzazione: www.apid.it

We are happy to announce that our project E-motus / Dancetherapy and Parkinson has obtained the official patronage of APID – Associazione Professionale Italiana Danzamovimentoterapia. This Italian organization promotes the Dance Movement Therapy and protects its professional, ethical and scientific quality. APID collaborates with many similar organizations from abroad: American Dance Therapy Association, Association Européenne de Danse-Thérapie, European Conference for Professional Development of Dance Movement Therapy.

The recognition that APID gives to our project makes us very proud.

More information: www.apid.it